مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:002023-07-23سياسي

اعلام رسمی ائتلاف و جبهه بزرگ همه با هم برای پرستاری «هویت، معیشت، همدلی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ائتلاف و جبهه بزرگ همه با هم برای پرستاری  با شعار «هویت، معیشت، همدلی» اعلام رسمی کرد.

به نام حضرت دوستسلام بر جامعه بزرگ، - اعلام رسمی ائتلاف و جبهه بزرگ همه با هم برای پرستاری هویت، معیشت، همدلی ائتلاف و جبهه بزرگ همه با هم برای پرستاری با شعار هویت، معیشت، همدلی اعلام رسمی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ائتلاف و جبهه بزرگ همه با هم برای پرستاری  با شعار هویت، معیشت، همدلی اعلام رسمی کرد.

به نام حضرت دوستسلام بر جامعه بزرگ، مقتدر و فداکار پرستاری سلام بر شما که به درستی در عمل قلب نظام سلامت هستید که حتی لحظه ای و چشم برهم زدنی، بدون ضرب آهنگ مجاهدت های شما، ادامه حیات نظام سلامت غیرممکن است.

درود بر قلب سپید انسان و انسانیت و سلام بر روح بلند شهدای سلامت که در دوران مخوف و پراضطراب کرونا، با تقدیم جان و جوانی خود، امنیت سلامت مردم و آحاد ملت را تامین و تضمین کردند.

عزیزان همدل! اکنون همه ما در آستانه یک تصمیم جمعی بزرگ قرار داریم که در تاریخ هفتم مهرماه باید گرفته شود و در نتیجه کلی و عمده این تصمیم بزرگ و مشترک حرفه ای، دو راه بیشتر وجود ندارد: 1.

تشکیل نظام پرستاری تحت امر و گوش به فرمان بعضی از وزارت نشینان، آن هم از نوع کاملا ابزاری و مصرفی با تاریخ انقضا های مشخص.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام رسمی ائتلاف و جبهه بزرگ همه با هم برای پرستاری «هویت، معیشت، همدلی»

اعلام رسمی ائتلاف و جبهه بزرگ همه با هم برای پرستاری «هویت، معیشت، همدلی»