مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-01سياسي

استان زنجان بیشترین رشد درآمد موقوفات را در کشور کسب کرد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طبق ارزیابی صورت گرفته از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در چهار ماهه نخست سال جاری این استان در رشد درآمد موقوفات رتبه نخست را در کشور کسب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال درآمد موقوفات و بقاع متبرکه استان زنجان نسبت به چهار ماهه سال گذشته 402 درصد رشد داشته است، اظهار داشت: این امر در نتیجه تلاش همکاران استانی در حوزه های مختلف کسب شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین از کسب رتبه چهارم سرمایه گذاری در بحث موقوفات توسط استان زنجان خبر داد و یاد آور شد: استان زنجان از سال 98 تا تیرماه امسال 19 مصوبه از کمیسیون سرمایه گذاری اخذ کرده است.

وی تعداد موقوفات استان زنجان را بیش از 2 هزار و 800 مورد اعلام کرد و اظهار داشت: مساجد، تکایا، حسینیه و زینبه ها نیز جزو موقوفات استان محسوب می شود.

حجت الاسلام کرمی با بیان اینکه اوقاف دقیقا بر اساس نیات واقفین نسبت به هزینه کرد آنها اقدام می کند، گفت: درآمدهای موقوفات طبق قوانین عادی و وقفی همچنین متن وقف نامه ها، شرعا و قانونا باید صرف نیات مدنظر واقفین نیک اندیش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان زنجان بیشترین رشد درآمد موقوفات را در کشور کسب کرد

استان زنجان بیشترین رشد درآمد موقوفات را در کشور کسب کرد