مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-09بين الملل

افشاگری وزیر فلسطینی از فشار آمریکا به عربستان برای برقراری روابط با تل آویو


وزیر امور اجتماعی دولت تشکیلات خودگردان فلسطین از فشارهای شدید دولت آمریکا بر عربستان سعودی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرده برداشته است.

- وزیر امور اجتماعی دولت تشکیلات خودگردان فلسطین از فشارهای شدید دولت آمریکا بر عربستان سعودی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرده برداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد مجدلانی، وزیر امور اجتماعی دولت تشکیلات خودگردان فلسطین و از اعضای کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در گفت وگو با شبکه اسپوتنیک در این باره گفت که تلاش های مستمر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط با عربستان سعودی به دلیل موقعیت قوی ریاض است.

مجدلانی مدعی شد: دلیل این تلاش ها این واقعیت است که عربستان از نظر اقتصادی قوی ترین کشور در منطقه است و جهان عرب و اسلام را رهبری می کند.

وی افزود: نتانیاهو می خواهد به هر قیمتی و در هر سطحی با عربستان روابط برقرار کند، چراکه این گام به او کمک می کند در معرکه داخلی پیروز شود و شانس خود را در برابر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی بهتر کند.

این مقام فلسطینی همچنین فاش کرد، آمریکا علی رغم اختلاف نظر با کابینه نتانیاهو درباره اوضاع داخلی رژیم صهیونیستی، فشار زیادی بر عربستان وارد می کند و به گزینه و سیاست دولت سابق آمریکا به ریاست د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری وزیر فلسطینی از فشار آمریکا به عربستان برای برقراری روابط با تل آویو

افشاگری وزیر فلسطینی از فشار آمریکا به عربستان برای برقراری روابط با تل آویو