مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-12اقتصادي

بیش از 151 هزار مشترک اهوازی مشمول قبض رایگان و پاداش شدند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: بیش از 151 هزار مشترک برق اهواز در طرح ملی پاداش صرفه جویی علاوه بر دریافت قبض برق رایگان، مشمول پاداش شدند.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: بیش از 151 هزار مشترک برق اهواز در طرح ملی پاداش صرفه جویی علاوه بر دریافت قبض برق رایگان، مشمول پاداش شدند.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اعمال پاداش صرفه جویی اظهار کرد: از زمان آغاز طرح ملی پاداش صرفه جویی تاکنون مجموعه صنعت برق تبلیغات میدانی، نرم افزاری و رسانه ای گسترده ای در زمینه صرفه جویی و اعمال مدیریت مصرف برق انجام داده است.

وی افزود: از ابتدای خردادماه تاکنون 151هزار و 359 مشترک براساس آخرین ارقام ثبت شده در سیستم مشترکین این شرکت در طرح ملی پاداش صرفه جویی مشمول دریافت قبض رایگان و پاداش شده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: از مردم کلانشهر اهواز که در این شرایط سخت تامین برق همراه و همکار صنعت برق بوده اند، تشکر می کنیم و امیدواریم این همراهی تا پایان تابستان و گذر از این شرایط دشوار ادامه داشته باشد.

شیاری عنوان کرد: امسال با بهره گیری از تمام ظرفیت ها تلاش کرده ایم تا بدون اعمال خاموشی با برنامه ناشی از کمبود برق تا این لحظه با همراهی شهروندان روزهای گرم را پشت سر بگذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 151 هزار مشترک اهوازی مشمول قبض رایگان و پاداش شدند

بیش از 151 هزار مشترک اهوازی مشمول قبض رایگان و پاداش شدند