مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:252023-07-31فناوري

جلسه رسیدگی به شکایت مشترکان از یک اپراتور تلفن همراه برگزار شد


دومین جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف کننده برای رسیدگی و تعیین تکلیف شکایات ثبت شده مشترکین اپراتور اول تلفن همراه در سامانه 195 در سال جاری برگزار شد.

- دومین جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف کننده برای رسیدگی و تعیین تکلیف شکایات ثبت شده مشترکین اپراتور اول تلفن همراه در سامانه 195 در سال جاری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه، 17 شکایت ثبت شده توسط مشترکان استان های بوشهر، زنجان، لرستان، قم، فارس، خوزستان، قزوین، گیلان و خراسان رضوی که تاکنون در فرآیند تعیین شده به نتیجه نرسیده بود، بررسی و در مورد آنها تصمیم گیری شد.

عدم آنتن دهی شبکه موبایل، دریافت پیامک های تبلیغاتی، قطعی سیم کارت بدون اطلاع رسانی، تخلیه و سلب امتیاز سیم کارت موضوعات شکایات مطرح شده در جلسه امروز بود.

در این جلسه مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری، نمایندگان روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز بازرسی و دفتر رسیدگی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و نمایندگان شرکت همراه اول حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به منظور رسیدگی به شکایات مشترکان در کشور، جلساتی را به صورت دوره ای و منظم برگزار کرده و شکایات ثبت شده مشترکان در سامانه 195 که پس از سپری شدن فرآیند معمول از سوی اپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه رسیدگی به شکایت مشترکان از یک اپراتور تلفن همراه برگزار شد

جلسه رسیدگی به شکایت مشترکان از یک اپراتور تلفن همراه برگزار شد