مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-21اقتصادي

تشکیل شعب سیار ویژه تعزیرات در کشور


معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور از تشکیل شعب سیار ویژه تعزیرات در کشور در راستای همراهی با مردم و نظارت بر قیمت ها در بازار خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور از تشکیل شعب سیار ویژه تعزیرات در کشور در راستای همراهی با مردم و نظارت بر قیمت ها در بازار خبر داد.

احمد جعفری نسب امروز سی ام مرداد ماه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل تعزیرات حکومتی لرستان که در محل سالن آمفی تئاتر دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: با وجود نابسامانی ها و مشکلات معیشتی و اقتصادی که در بازار وجود دارد ساماندهی قیمت ها و بازار دغدغه همه مردم و مسئولین است و در این بین همه نگاه ها به تعزیرات حکومتی است.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی بیشتر متاثر از یک سری فرایندهایی است که رخ می دهد، افزود: در بازار یک زنجیره تامین وجود دارد که کل اقتصاد و بازار را مدیریت و تنظیم می کند؛ چنانچه فرایند این زنجیره که از تولید شروع و پس از توزیع به نظارت ختم می شود معیوب باشد نمی توانیم مشکلات را حل کنیم.

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور اضافه کرد: فرایند نظارت وظیفه تعزیرات است چنانچه کارخانه ضوابط لازم را در امر تولید رعایت نکند در حلقه آخر که نظارت بر ضوابط قیمت گذاری است دچار مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شعب سیار ویژه تعزیرات در کشور

تشکیل شعب سیار ویژه تعزیرات در کشور