مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-20سياسي

امام محله ای که ناجی 400 معتاد شد/ مسجد محور حل مشکلات مردم


امام محله کوی بهار قزوین با تبدیل مسجد به محور حل مشکلات مردم توانسته طبیب دردهای مختلف مردم از جمله اعتیاد باشد و 400 معتاد را از دام اعتیاد نجات دهد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: شاید روزی که ایده امام محله در کشور مطرح شد هرگز کسی گمان نمی کرد که با اجرای صحیح این طرح می توان امام محله را به طبیب واقعی دردهای مردم در محلات پر از آسیب و چالش تبدیل کرد و بخش عمده ای از آسیب ها را بتوان با کمک این طلبه ها مرتفع ساخت.

استقرار امام محله ها و طلبه هایی که برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان سر از پا نمی شناسند به همراه خانواده در محله های محروم و در کنار مردم این محلات تأثیر زیادی در همراهی مردم این مناطق و حل مشکلات آنها توسط خود مردم داشته است.

حجت الاسلام علی اصغر سهرابی یکی از امام محله هایی است که با عشق به خدمت به مردم کار در مسجد امام خمینی (ره) قزوین به عنوان یکی از بزرگترین مساجد در داخل شهر قزوین را رها کرد و به همراه خانواده و با تحمل مصائب و مشکلات زیادی راهی محله کم برخوردار بهار قزوین شد.

اولویت خدمت برای من محله بهار بود وی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه باورم این بود که غیبت من در مسجد امام خمینی (ره) مشکلی را ایجاد نمی کند و روحانیون زیادی برای کار در این مسجد هستند اما محله ای مثل کوی بهار باید در اولویت خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام محله ای که ناجی 400 معتاد شد/ مسجد محور حل مشکلات مردم

امام محله ای که ناجی 400 معتاد شد/ مسجد محور حل مشکلات مردم