مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 18:502023-08-07بين الملل

فایننشال تایمز: شولتس برای ارسال موشک های کروز به اوکراین تحت فشار است


فایننشال تایمز در گزارشی نوشت که دو تن از قانون گذاران خود حزب اولاف شولتس، صدراعظم آلمان حمایت خود از اقدام ارسال موشک های کروز به اوکراین را ابراز کرده اند.

- فایننشال تایمز در گزارشی نوشت که دو تن از قانون گذاران خود حزب اولاف شولتس، صدراعظم آلمان حمایت خود از اقدام ارسال موشک های کروز به اوکراین را ابراز کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فایننشال تایمز نوشت که شولتس برای ارسال موشک های کروز به اوکراین جهت تقویت ضدحمله این کشور علیه نیروهای روسی تحت فشار قرار دارد.

دو تن از قانونگذران حزب سوسیال دموکرات شولتس با درخواست ها برای ارسال موشک های آلمانی-سوئدی تاروس به کی یف هم صدا شده اند.

آندریاس شوراتس، یکی از اعضای حزب سوسیال دموکرات پارلمان آلمان روز یکشنبه به اشپیگل گفت: ضدحمله اوکراین درحال بی رمق شدن است و این کشور از نیروی هوایی لازم برای حمایت آن برخوردار نیست.

این باعث می شود که اوکراین تنها بتواند از موشک های هدایت پذیری از جمله موشک های کروز تاروس برای غلبه بر میدان های مین روسیه و بازپس گیری اراضی خود استفاده کند.

این اظهارات را نیز نیلز اشمید، سخنگوی سیاست خارجی حزب سوسیال دموکرات آلمان در گفت وگویی با روزنامه آلمانی انعکاس داده و ارسال سیستم های همچون تاروس به اوکراین را رد نکرده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فایننشال تایمز: شولتس برای ارسال موشک های کروز به اوکراین تحت فشار است

فایننشال تایمز: شولتس برای ارسال موشک های کروز به اوکراین تحت فشار است