مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-19ورزشي

تعزیه «اشبه الناس» در توچال تهران اجرا می شود


نمایش آیینی، تعزیه اشبه الناس روایتی از شهادت حضرت علی اکبر (ع)، با همراهی و مشارکت مردمی در بام تهران (توچال) اجرا می شود.

- نمایش آیینی، تعزیه "اشبه الناس" روایتی از شهادت حضرت علی اکبر (ع)، با همراهی و مشارکت مردمی در بام تهران (توچال) اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایش آیینی، تعزیه اشبه الناس روایتی از شهادت حضرت علی اکبر (ع) با همراهی و مشارکت مردمی در بام تهران (توچال) برای عموم شیفتگان به ساحت مقدس خاندان اهل بیت (علیهم السلام) اجرا می شود.

اجرای نمایش آیینی اشبه الناس فرصتی است که علاوه بر دوستداران سرور و سالار شهیدان، بتواند کودکان، نوجوانان و جوانان را با رشادت های حضرت علی اکبر (ع) و یاران با وفایشان و راه و رسم همدلی و جوانمردی آشنا کند.

گروه تعزیه خوانی حضرت سیدالشهدا (ع) با 12 نفر شبیه خوان؛ (دوم شهریور ماه 1402) مصادف با 7 صفر شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام (ساعت 20) در ایستگاه یک مجموعه تفریحی ورزشی توچال؛ پرده شهادت حضرت علی اکبر علیه اسلام را اجرا خواهد کرد.

مجموعه تفریحی ورزشی توچال از همه علاقه مندان به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام برای دیدن و شرکت در این برنامه آیینی دعوت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعزیه «اشبه الناس» در توچال تهران اجرا می شود

تعزیه «اشبه الناس» در توچال تهران اجرا می شود