مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-16سياسي

28 پروژه با 152 کلاس درس درهفته دولت به بهره برداری می رسد


مدیرکل نوسازی مدارس مازندران با اعلام اینکه برای مهر ماه امسال28 پروژه در دستور کار قرار دارد، گفت: 28 پروژه شامل 152 کلاس با زیربنای 24 هزار مترمربع است که به فضای آموزشی استان اضافه می شود.

- ایسنا/مازندران مدیرکل نوسازی مدارس مازندران با اعلام اینکه برای مهر ماه امسال28 پروژه در دستور کار قرار دارد، گفت: 28 پروژه شامل 152 کلاس با زیربنای 24 هزار مترمربع است که به فضای آموزشی استان اضافه می شود.

مهدی استادیان که به مناسبت روز خبرنگار در دفتر ایسنا مازندران حضور یافت، با اشاره به ظرفیت رسانه ها در حل مشکلات، اظهار کرد: اگر تعامل با رسانه ها دو سویه باشد بسیاری از چالش ها رفع خواهد شد.

وی نوسازی مدارس مازندران را اداره کلی مظلوم عنوان کرد و گفت: با توجه به حجم کاری و تعهدی که نوسازی مدارس برای ایجاد فضاهای آموزشی دارد، یکصد نیروی انسانی در این اداره کل فعالیت می کنند.

این مسئول تصریح کرد: پروژه های قابل بهره برداری برای سال تحصیلی جاری با توجه به محدودیت های منابع مالی با چنگ و دندان عملیاتی شد که افتتاح آن در مهر ماه لذت بخش تر است چرا که فصل بازگشایی مدارس است و اگر در ماه های بعدی افتتاح شود کارایی برای دانش آموزان ندارد.

استادیان به طرح شهید عجمیان که با استفاده از ظرفیت و مشارکت همه اقشارمختلف در استان در تابستان برگزار شد اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 پروژه با 152 کلاس درس درهفته دولت به بهره برداری می رسد

28 پروژه با 152 کلاس درس درهفته دولت به بهره برداری می رسد