مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 10:012023-08-10اقتصادي

رفع تصرف 22 هکتار از اراضی ملی در 4 ماهه اول امسال در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در راستای رفع تصرف 22 هکتار از اراضی ملی و دولتی در چهار ماهه اول امسال در تهران اظهار کرد: با هماهنگی ها و تعامل صورت گرفته در سطح شهرهای استان با نیروی انتظامی و دادستانی و با برنامه ریزی مستمر و منظم در سطح مدیران و همکاران راه و شهرسازی توانستیم 22 هکتار از اراضی ملی و دولتی را آزادسازی کنیم.

وی ادامه داد: 48 مورد از این رفع تصرفات با حکم قضایی و 86 مورد به صورت فوری بوده است که در مجموع 134 مورد عملیات رفع تصرف انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران هوشیاری و تلاش یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان تهران را عامل موفقیت و اهرمی پیش برنده در مسیر مبارزه با زمین خواری عنوان کرد و گفت: اداره حقوقی نیز به خوبی در این خصوص پشتیبانی های لازم را انجام داده است.

جنتی مجموع مساحت رفع تصرفات را 22 هکتار و ارزش ریالی آن را 25 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: حفظ بیت المال، صیانت از سرمایه های ملی، مبارزه با زمین خواری و کوه خواری از مهمترین وظایف این اداره کل و خط قرمز تمامی همکاران من در راه و شهرسازی استان تهران است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 22 هکتار از اراضی ملی در 4 ماهه اول امسال در تهران

رفع تصرف 22 هکتار از اراضی ملی در 4 ماهه اول امسال در تهران