مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-12سياسي

مراسم عزاداری شهادت امام سجاد (ع) در ورامین برگزار شد


همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام سجاد (ع) مراسم عزاداری این امام همام با حضور علما، روحانیون، مردم و جمعی از مسئولان در شهرستان ورامین برگزار شد.

- ایسنا/تهران همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام سجاد (ع) مراسم عزاداری این امام همام با حضور علما، روحانیون، مردم و جمعی از مسئولان در شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ ظهر شنبه 21 مرداد ماه ، همزمان با سالروز شهادت امام زین العابدین (ع)، مراسم عزاداری شهادت چهارمین پیشوای شیعیان در ورامین برگزار شد.

در این مراسم که با مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار و در غم شهادت آن حضرت نوحه خوانی و مرثیه سرایی شد، شرکت کنندگان در حالی که عزادار چهارمین امام شیعیان بودند، در مصلی صاحب الزمان (عج) به عزاداری پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزاداران پس از عزاداری بر لزوم تبیین فلسفه قیام عاشورا که همان احیاء امر به معروف و نهی از منکر است، تأکید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی -امام جمعه شهرستان ورامین- با تأکید بر زنده نگاه داشتن شعائر دینی گفت: یکی از مهم ترین علل زنده ماندن قیام عاشورا، روشنگری های حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) در بیان حقایق این واقعه است و یقیناً اگر تلاش های ایشان نبود، امروز اثری از این قیام تأثیرگذار در زنده ماندن اسلام واقعی باقی نمی ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم عزاداری شهادت امام سجاد (ع) در ورامین برگزار شد

مراسم عزاداری شهادت امام سجاد (ع) در ورامین برگزار شد