مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-19سياسي

بزرگ ترین سفره حضرت رقیه(س) دوشنبه در بین الحرمین پهن می شود


بزرگ ترین سفره حضرت رقیه سلام الله علیها دوشنبه 30 مرداد همزمان با شب شهادت آن حضرت با حضور جمعی از مداحان عراقی و زائران کشورهای مختلف در بین الحرمین کربلا پهن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، بزرگ ترین سفره حضرت رقیه سلام الله علیها هم زمان با ایام شهادت آن حضرت در بین الحرمین پهن می شود.

در این مراسم جمعی از مداحان عراقی همچون مصطفی الصراف، محمد الفاطمی، حیدر الشیبانی، مرتضی حرب و سیدمحمد الطویرجاویی به اجرای برنامه و ذکر مصیبت اسرای کربلا به ویژه ریحانهالحسین علیه السلام می پردازند.

مراسم سفره سبزرنگ حضرت رقیه سلام الله علیها در کربلا دوشنبه 30 مرداد هم زمان با شب شهادت دختر سه ساله سیدالشهدا علیه السلام از ساعت 20 در بین الحرمین برپا می شود.

در این مراسم کودکان 3 تا 5 سال هم با لباس های سبزرنگ حاضر شده و دور این سفره می نشینند.

اجرای تعزیه نیز از دیگر برنامه های مراسم عزاداری دردانه ارباب در بین الحرمین است.

بسیاری از زائران در این روز با حضور در بین الحرمین در مراسم سوگواری حضرت رقیه سلام الله علیها شرکت می کنند و از محتویات این سفره همچون میوه و شکلات به نیت شفا و گرفتن حاجت برمی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حضرت رقیه سلام الله علیها پنجم ماه صفر قبل از اربعین پدرش امام حسین علیه السلام پس از مشاهده رأس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین سفره حضرت رقیه(س) دوشنبه در بین الحرمین پهن می شود

بزرگ ترین سفره حضرت رقیه(س) دوشنبه در بین الحرمین پهن می شود