مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-04بين الملل

رام الله: دولت کنونی آمریکا ناامیدکننده است/ به سمت چین می رویم


ریاض المالکی پنج شنبه با بیان اینکه فلسطین به طور فزاینده ای برای دریافت کمک، به چین روی می آورد، تاکید کرد که دولت فعلی آمریکا ناامیدکننده است.

- ریاض المالکی پنج شنبه با بیان اینکه فلسطین به طور فزاینده ای برای دریافت کمک، به چین روی می آورد، تاکید کرد که دولت فعلی آمریکا ناامیدکننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، ریاض المالکی، وزیر خارجه فلسطین در دیدار با نمایندگان رسانه های خارجی در مقر وزارتخانه در رام الله گفت: سه سال از وعده های دولت آمریکا به ریاست جو بایدن می گذرد و ما فقط شاهد تمدید حمایت مالی از آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد (آنروا) و ارائه برخی از حمایت ها برای بیمارستان ها در بیت المقدس شرقی بوده ایم.

وی نسبت به موضع دولت آمریکا پس از یک سری تخلفات رژیم صهیونیستی که آخرین آنها عملیات نظامی گسترده در شهر جنین در شمال کرانه باختری در اوایل ماه ژوییه بود، ابراز بدبینی کرد.

المالکی گفت که فلسطین به طور فزاینده ای برای دریافت کمک، به چین که از عضویت کامل دولت فلسطین در سازمان ملل حمایت می کند، اهتمام دارد.

وی ادامه داد: چین می خواهد حضور خود را در خاورمیانه نه تنها از نظر اقتصادی بلکه از نظر سیاسی افزایش دهد تا ثقل داخلی خود را منعکس کند و بسیاری از کشورهای جهان به دنبال دریافت حمایت چین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رام الله: دولت کنونی آمریکا ناامیدکننده است/ به سمت چین می رویم

رام الله: دولت کنونی آمریکا ناامیدکننده است/ به سمت چین می رویم