مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:152023-07-24بين الملل

میقاتی: مصوبه پارلمان اروپا درباره پناهجویان سوری نقض حاکمیت لبنان است


نخست وزیر دولت موقت لبنان بحران آوارگان سوری را تهدیدی مستقیم برای هویت لبنان به عنوان یک الگوی تنوع و مصوبه پارلمان اروپا درباره پناهجویان سوری را نقض حاکمیت لبنان دانست.

- نخست وزیر دولت موقت لبنان بحران آوارگان سوری را تهدیدی مستقیم برای هویت لبنان به عنوان یک الگوی تنوع و مصوبه پارلمان اروپا درباره پناهجویان سوری را نقض حاکمیت لبنان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الجدید لبنان، نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت موقت لبنان در کنفرانس رم با موضوع مهاجرت از دریای مدیترانه اظهار کرد: امروز مقابل شما ایستادم تا به برخی مسایل فوریتی بپردازم که نه تنها بر کل منطقه مدیترانه تاثیر می گذارند بلکه اثر شدیدی بر کشورم لبنان دارند و آنها عبارت هستند از مهاجرت، بحران پناهجویان، امنیت، صلح، ثبات و شکوفایی.

میقاتی گفت: با وجود اینکه لبنان توافقنامه کمیساریای عالی امور پناهجویان سازمان ملل در سال 1951 را امضا نکرد؛ اما باید به انعطاف و مهربانی که این کشور با تامین پناهگاه و کمک به سوری ها در طول جنگ سوریه با آن منابع بسیار محدود و کمبود شدید فرصت های شغلی نشان داد، مورد تقدیر قرار گیرد، در واقع لبنانی ها با آغوش باز از پناهجویان استقبال کردند و تمامی آنچه داشتند را با آنها تقسیم کردند تا از آنها در این مقطع زمانی دشوار حمایت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میقاتی: مصوبه پارلمان اروپا درباره پناهجویان سوری نقض حاکمیت لبنان است

میقاتی: مصوبه پارلمان اروپا درباره پناهجویان سوری نقض حاکمیت لبنان است