مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-22سياسي

گزارشی از گروه جهادی « شهدای دانشجو» در روستای کردآباد تفت


اعضای گروه جهادی «شهدای دانشجو» دانشگاه پیام نور تفت با حضور در روستای کردآباد این شهرستان به ارائه خدمت پرداختند و علاوه بر اقدامات فرهنگی یک سری زیرساخت های توسعه ای را نیز از مسئولان جدی مطالبه و پیگیری کردند.

- محمدمهدی عبدی نسب، مدیر دفتر بسیج دانشجویی تفت در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: خواهران این گروه جهادی ضمن برگزاری کلاس های آموزشی اقدام به بازپیرایی و رنگ آمیزی مدرسه این روستا کردند.

وی افزود: برپایی کلاس های تقویتی، جلسه مشاوره خانواده با حضور دکتر محمدی، سخنرانی و بصیرت افزایی سیاسی توسط دکتر رنجبر، آموزش خیاطی، آموزش فوم دوزی، آموزش نمد دوزی، برگزاری کلاس های خوشنویسی و نقاشی از جمله برنامه های این اردوی یک هفته ای بود.

عبدی نسب همچنین به منظور تقویت بنیه دینی و اعتقادی جلسات مذهبی، بیان احکام و حلقه های معرفتی در این مدت اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره شهید عباسعلی کردآبادی و شهید رضاکردآبادی، دو شهید این منطقه و نیز دانشجوی جهادگر شهید احمدرضا احمدی از دیگر برنامه های گروه جهادی شهدای دانشجو در شهرستان تفت است.

مدیر دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تفت  خاطرنشان کرد: فعالیت های جهادی صرفاً به فعالیت در منطقه هدف منحصر نمی شود و پیگیری و تلاش برای حل مشکلات مختلف اهالی و مطالبه از مسئولین بخش مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از گروه جهادی « شهدای دانشجو» در روستای کردآباد تفت

گزارشی از گروه جهادی « شهدای دانشجو» در روستای کردآباد تفت