مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-18سياسي

ایران اسلامی بزرگترین ناوگان بالگردی را در خاورمیانه دارد


معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایران اسلامی در حوزه صنعت دفاعی بزرگترین ناوگان بالگردی را در خاورمیانه دارا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ افشین خواجه فرد در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه ساری با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: به پاس رشادت ها و ایثارگری های دوران دفاع مقدس ملت ایران دیگر هرگز شاهد کودتاهایی نظیر 28 مرداد توسط دشمنان نخواهد بود.

وی با عنوان اینکه مازندران در حوزه ایثار و شهادت افتخارآفرینی زیادی دارد، گفت: امروز در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مأموریت ما حمایت از نیروهای مسلح است.

مسئول سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اظهار اینکه عملکرد صنعت دفاعی روشن و قابل دفاع است، گفت: امروز مفتخر هستیم که در این صنعت موفق شدیم، تحریم های دشمنان در حوزه نظامی را حذف و خنثی و مأیوس کنیم.

امیر خواجه فرد با اظهار اینکه منطقه خاورمیانه پرتنش و حادثه محسوب می شود، گفت: صنعت دفاعی ما یک صنعت مدیریت شده به شمار می رود و در رأس این صنعت، فرمانده معظم کل قوا قرار دارد.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تجهیزات فناوری بسیار پیچیده و مبتنی بر دانش و فناوری و هوش مصنوعی است و در این زمینه دارای استقلال و خودکفایی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی بزرگترین ناوگان بالگردی را در خاورمیانه دارد

ایران اسلامی بزرگترین ناوگان بالگردی را در خاورمیانه دارد