مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 21:152023-08-21اقتصادي

پرداخت 50 هزار میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران توسط وزارت جهاد کشاورزی


مقرر شده وزارتخانه های امور اقتصاد و دارایی، نفت، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه، 50 هزار میلیارد تومان را برای پرداخت مطالباتگندم کاران به زودی در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار دهند.

- علیرضا نظری سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در تشریح نشست امروز (دوشنبه 30 مردادماه) این کمیسیون،گفت:  در جلسه  امروز کمیسیون، وزیر جهاد کشاورزی، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی، رییس شرکت پشتیبانی امور دام، معاونین منابع طبیعی، باغبانی و مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی حضور داشتند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان خرید تضمینی گندم در حال حاضر از 10 میلیون تن عبور کرده و 2 میلیون و 800 هزار تن میزان خرید از سال گذشته بیشتر است.

وی افزود: تاکنون رقم 11 هزار و 500 تومان مبنای پرداخت مطالبات گندم کاران است و پس از تأمین اعتبارات، اختلاف قیمت تا 15 هزار تومان به حساب گندم کاران واریز می شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار کرد: وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت نفت، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه، 50 هزار میلیارد تومان را به زودی در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 50 هزار میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران توسط وزارت جهاد کشاورزی

پرداخت 50 هزار میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران توسط وزارت جهاد کشاورزی