مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 11:402023-07-24فرهنگي

موزه هنرهای معاصر کرمان پاتوق فرهنگی هنری می شود/ جای خالی اداره ارشاد شهرستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: برنامه ما بر این است موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان به مکانی فاخر و پاتوق خوبی برای خانواده ها تبدیل شود و بتوان برنامه های متنوع فرهنگی هنری مانند کتابخوانی، - ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: برنامه ما بر این است موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان به مکانی فاخر و پاتوق خوبی برای خانواده ها تبدیل شود و بتوان برنامه های متنوع فرهنگی هنری مانند کتابخوانی، شعرخوانی و .

اجرا کرد.

محسن روحی دوم مردادماه در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر کرمان با اشاره به رسالت شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: این شورا براساس قانون نقش سیاست گذاری دارد و نباید انتظار اجرایی از این شورا داشت.

البته ایراداتی از جمله تشکیل کمیته های موازی وجود دارد که نیازمند بازنگری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در پاسخ به سئوالی پیرامون عدم وجود شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان، بیان کرد: جای خالی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمان محسوس است و این موضوع را پیگیری می کنیم.

وی با بیان اینکه حوزه فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار گسترده است، در خصوص فعالیت های قرآنی این اداره کل گفت: بسیاری از فعالیت های قرآنی انجام شده در استان زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه هنرهای معاصر کرمان پاتوق فرهنگی هنری می شود/ جای خالی اداره ارشاد شهرستان

موزه هنرهای معاصر کرمان پاتوق فرهنگی هنری می شود/ جای خالی اداره ارشاد شهرستان