مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-12سياسي

جلال زاده: نقش سازنده لبنان در مقابل صهیونیست ها قابل توجه است


رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با رییس مجلس لبنان ضمن رایزنی درباره روابط دوجانبه و مسائل مهم منطقه ای و بین المللی، گفت: نقش سازنده مقاومت لبنان در قبال صهیونیست ها قابل توجه است و ایران بر موضع حمایتی خود از لبنان برای عبور از مشکلات تاکید دارد.

- رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با رییس مجلس لبنان ضمن رایزنی درباره روابط دوجانبه و مسائل مهم منطقه ای و بین المللی، گفت: نقش سازنده مقاومت لبنان در قبال صهیونیست ها قابل توجه است و ایران بر موضع حمایتی خود از لبنان برای عبور از مشکلات تاکید دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید جلال زاده در جریان سفر هیات پارلمانی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به لبنان با نبیه بری رییس مجلس لبنان دیدار و گفتگو کرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن رایزنی درباره روابط دوجانبه و مسائل مهم منطقه ای و بین المللی، پیام دعوت محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی ایران از همتای لبنانی را برای سفر به ایران به وی ابلاغ کرد.

جلال زاده و رییس مجلس لبنان در این دیدار وضعیت کلی لبنان، منطقه، روابط دوجانبه میان تهران و بیروت به ویژه در زمینه قانون گذاری را بررسی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلال زاده: نقش سازنده لبنان در مقابل صهیونیست ها قابل توجه است

جلال زاده: نقش سازنده لبنان در مقابل صهیونیست ها قابل توجه است