مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-14سياسي

موزه آرایی باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس استان قم نیازمند پیگیری های ملی است


در حال حاضر بخش عمده این باغ موزه آماده شده و تنها موزه آرایی مانده که نیازمند پیگیری های ملی است؛ در دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور برای بحث تجهیز و موزه آرایی این مجموعه پیشنهاداتی داده ایم که از محل اعتبارات استان برای آن استفاده می کنیم.

- ایسنا/قم استاندار قم عنوان کرد: در حال حاضر بخش عمده این باغ موزه آماده شده و تنها موزه آرایی مانده که نیازمند پیگیری های ملی است؛ در دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور برای بحث تجهیز و موزه آرایی این مجموعه پیشنهاداتی داده ایم که از محل اعتبارات استان برای آن استفاده می کنیم.

به نقل از روابط عمومی و بین الملل استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی امروز 23مردادماه با سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دیدار کرده و درخصوص تکمیل پروژه باغ موزه انقلاب و اسلامی و دفاع مقدس استان قم به گفت وگو پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار قم در این دیدار در خصوص اختصاص اعتبار مالی از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان، افزود: در سفر آیت الله رییسی به استان که در سال 1400 اتفاق افتاد، مصوب شد حدود 30 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه به استان اختصاص داده شود.

وی با اشاره به لزوم به کارگیری تمام ظرفیت های استانی برای اتمام هرچه سریع تر این پروژه مهم، تصریح کرد: با تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه آرایی باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس استان قم نیازمند پیگیری های ملی است

موزه آرایی باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس استان قم نیازمند پیگیری های ملی است