مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 19:352023-08-21ورزشي

چرا نباید شانسی برای ذوب آهن متصور باشیم؟


اگر روی کاغذ مقابل تیم قوی تری به میدان می روید، حتما قرار نیست بازنده باشید، اگر چنین نکته ای وجود داشت این بازی ها برگزار نمی شد و تیم های ضعیف تر باید باخت را از قبل قبول می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم های پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر روز پنجشنبه(دوم شهریور ماه) از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

مجتبی توتونی، پیشکسوت فوتبال اصفهان که در حال حاضر به عنوان مربی در کادرفنی تیم دسته اولی مس کرمان مشغول به کار است، در گفت و گو با خبرنگار فارس در رابطه شرایط ذوب آهن در آغاز لیگ برتر اظهار داشت: برای قضاوت در مورد ذوب آهن کمی زود است، نگرش ربیعی به فوتبال نگرش کاملا متفاوتی نسبت به تارتار است، بازی اول در زمین ملوان بود و دیدار دوم را هم مقابل سپاهان قدرتمند پشت سر گذاشت.

وی افزود: ذوب آهن بی مهابا بازی کرد و به دنبال گلزنی بود نه این که فقط بخواهند دفاع کنند و منتظر اتفاقات باشند؛ با توجه به بضاعتی که داشتند از داشته های فنی خود به خوبی استفاده کردند، اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد، ذوب آهن شرایط بهتری نسبت به فصل گذشته خواهد داشت.

توتونی با اشاره به دیدار سبزپوشان مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: چرا نباید شانسی برای ذوب آهن متصور باشیم؟ زیبایی فوتبال به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نباید شانسی برای ذوب آهن متصور باشیم؟

چرا نباید شانسی برای ذوب آهن متصور باشیم؟