مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-05سياسي

نقد منصفانه در مقابل بیان خدمات منصفانه داشته باشید


امام جمعه ملایر با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت و امیدآفرینی توسط خبرنگاران، خطاب به آنها گفت: نقد منصفانه داشته باشید اما در مقابل خدمات منصفانه را هم بیان کنید.

- حجت الاسلام محمدعلی ارزنده شنبه 14 مرداد در دیدار با اصحاب رسانه شهرستان ملایر به مناسبت هفته خبرنگار، با بیان اینکه زبان خبرنگار، قلم اوست، بر لزوم مراقبت از زبان و سخنان هر فردی در هر لباس و حوزه ای تأکید کرد و افزود: یک کلمه می تواند سرنوشت انسان را به کل تغییر دهد.

وی تقوا را مهمترین مسأله ای دانست که هر فردی در هر لباس و صنفی باید به آن توجه کند و گفت: نخستین وظیفه یک خبرنگار مانند کابل خودنگهدار این است که باید در نوشتار و اندیشه اش مراقبت کند و قلمش منصفانه باشد.

ارزنده با تأکید بر اینکه یک خبرنگار نباید به صورت افراطی طرفدار جناح سیاسی خاصی باشد، مطرح کرد: نشریات به هر حال وابسته به یک جناح هستند اما یک خبرنگار باید طوری قلم بزند که وجدان کاری خودش آسوده باشد که اگر اینطور شود، صفر تا صد آن خبر، خیر و برکت است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه بشر ذاتا از بدو خلقت کار خبرنگاری را به صورت غیررسمی انجام می داده است، گفت: در واقعه کربلا چیزی با عنوان خبرنگاری نیست اما بزرگترین اتفاق کربلا خبرنگاری است و اگر خبرنگاری از کربلا حذف شود، هیچ چیز از این واقعه باقی نمی ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد منصفانه در مقابل بیان خدمات منصفانه داشته باشید

نقد منصفانه در مقابل بیان خدمات منصفانه داشته باشید