مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-12فرهنگي

بنیاد مستضعفان: به اصالت یکی از تابلوهای منسوب به کمال الملک تردید وجود دارد


مدیر توسعه گروه موزه های بنیاد مستضعفان: درباره یکی از آثار منسوب به کمال الملک پس از آزمایش های مختلف متوجه شدیم از جمله کارهای مستقیم کمال الملک نیست و مکتب کمال الملک است.

- مدیر توسعه گروه موزه های بنیاد مستضعفان: درباره یکی از آثار منسوب به کمال الملک پس از آزمایش های مختلف متوجه شدیم از جمله کارهای مستقیم کمال الملک نیست و مکتب کمال الملک است.

ما هنوز درحال مطالعه این اثر هستیم.

مدیر توسعه گروه موزه های بنیاد مستضعفان با ارائه توضیحی درباره اینکه به اصالت یکی از تابلوهای منسوب به کمال الملک تردید وجود دارد درباره وضعیت گنجینه بنیاد توضیح داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حاشیه بازدید جمعی از خبرنگاران از ساختمان دفینه که چهار موزه هنر جهان، هنر اسلام، گوهر و آرایه های تاریخی و پول ایران را در بردارد، محسن قانونی ـ مدیر توسعه گروه موزه های دفینه (زیرنظر بنیاد مستضعفان) ـ با اشاره به تمرکز این گروه بر موزه داری در کنار توسعه موزه، اظهار کرد: برنامه اصلی گروه دفینه تمرکززدایی از تهران و راه اندازی موزه در شهرهای دیگر است و مهمترین آن راه اندازی موزه تار و پود در یزد است که گنجینه بافته های کویر ایران را به نمایش می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان: به اصالت یکی از تابلوهای منسوب به کمال الملک تردید وجود دارد

بنیاد مستضعفان: به اصالت یکی از تابلوهای منسوب به کمال الملک تردید وجود دارد