مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-20سياسي

تحقیقی درباره اولین اربعین حضرت سیدالشهدا(ع)


تحقیق درباره اولین اربعین حضرت سید الشهدا (ع)، کتابی به زبان فارسی اثر آیت الله سید محمد علی قاضی طباطبایی، با موضوع بازگشت اهل بیت امام حسین (ع) به کربلاپس از واقعه عاشورا است.

- تحقیق درباره اولین اربعین حضرت سید الشهدا (ع)، کتابی به زبان فارسی اثر آیت الله سید محمد علی قاضی طباطبایی، با موضوع بازگشت اهل بیت امام حسین (ع) به کربلاپس از واقعه عاشورا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر در آستانه برگزاری این رویداد جهانی به معرفی آثاری می پردازد که می تواند در ارتقای این بینش یاری گر زائران حسینی باشد: تحقیق درباره اولین اربعین حضرت سید الشهدا (ع)، کتابی به زبان فارسی اثر عالم شهید شیعه، شهید محراب آیت الله سید محمد علی قاضی طباطبایی، با موضوع بازگشت اهل بیت امام حسین (ع) به کربلا پس از واقعه عاشورا و به اسارت رفتن در شام است.

آیت الله قاضی طباطبایی با بیان اقوال مختلف و استنادات فراوان، سعی کرده بازگشت اهل بیت به کربلا در روز اربعین را اثبات کند.

این مسئله که اهل بیت در چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) به کربلا آمده اند یا نه، محل اختلاف عالمان دینی و پژوهشگران تاریخ تشیع بوده است آیت الله سید محمد علی قاضی، فرزند حاج میرزا باقر، در 1293 ش در تبریز متولد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقی درباره اولین اربعین حضرت سیدالشهدا(ع)

تحقیقی درباره اولین اربعین حضرت سیدالشهدا(ع)