مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 07:202023-08-08سياسي

محفل انس با قرآن ویژه بانوان شهرستان آمل راه اندازی شد


محفل انس با قرآن کریم ویژه بانوان شهرستان آمل حدود سه ماه پس از راه اندازی، با حضور حافظان قرآنی کشور در این شهرستان به فعالیت هایش روند توسعه ای بخشید.

- محفل انس با قرآن کریم ویژه بانوان شهرستان آمل که از سوی شورای توسعه قرآنی این شهرستان در اردیبهشت ماه سال 1402 به صورت رسمی فعالیت خود را شروع کرد، ششمین برنامه خود را در حسینیه رضوان این شهر برگزار کرد.

دراین نشست که شامگاه 16 مرداد با حضور فعالان فرهنگی وقرآنی بانوان شهرستان آمل برگزار شد، ثنا و حدیث نظری ، حافظان کل قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، کلام الهی را تلاوت کرده و به پرسش های متعدد حاضران پاسخ دادند.

مدیرکمیته بانوان ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان آمل، هدف از راه اندازی محفل انس با قرآن ویژه بانوان در این شهرستان را ارتقای سطح قرآنی و ترویج بیشتر کلام الهی در بیان بانوان همسو با فعالیت های آقایان در سطح این شهرستان بیان کرد.

رقیه عزیزی افزود: در سال های اخیر به نسبتی که در حوزه قرآنی به فراگیری آن و برنامه های هم راستا برای آقایان توجه ویژه و زیادی شده به حوزه این بخش از خانم ها کمتر توجه شده و خلاء آن در جامعه به طریق های مختلف مشخص است.

وی اضافه کرد: در چند ماه گذشته و با فعالیت اداره اوقاف و امور خیریه، اداره تبلیغات اسلامی، نهاد امامت جمعه و جمعی از خانم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل انس با قرآن ویژه بانوان شهرستان آمل راه اندازی شد

محفل انس با قرآن ویژه بانوان شهرستان آمل راه اندازی شد