مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-13ورزشي

نمی گذاریم امتیاز نفت اهواز را در لیگ یک به تاراج ببرند


امتیاز تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ یک کشور متعلق به مناطق نفت خیز جنوب و سهمیه فوتبال خوزستان است.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: امتیاز تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ یک کشور متعلق به مناطق نفت خیز جنوب و سهمیه فوتبال خوزستان است.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته دو کشور به مقام قهرمانی رسید و مجوز حضور در لیگ یک کشور را به دست آورد.

اخیرا گفته می شود این تیم متعلق به گچساران است و بازی های این تیم نیز در گچساران برگزار خواهد شد اما رییس هیات فوتبال خوزستان این موضوع را رد و عنوان کرده است این سهمیه متعلق به استان بوده و معاوضه آن بین مناطق نفت خیز جنوب و نفت و گاز گچساران به صورت موقتی انجام شده بود.

عبدالکاظم طالقانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از سازمان لیگ مطلع شدم، قرار است تیم مناطق نفت خیز جنوب (نفت اهواز) را از اهواز خارج کنند و بازی های این تیم در لیگ یک کشور در گچساران برگزار شود که من هم عنوان کردم این تیم نامه خروج از استان را نگرفته و متعلق به استان خوزستان است.

وی ادامه داد: این تیم در ابتدا متعلق به ملی حفاری در لیگ دسته دو کشور بود که به مناطق نفت خیز جنوب واگذار شد و مسئولان شرکت مناطق نفت خیز جنوب نیز آن را به نفت و گاز گچساران واگذار کردند و امتیاز لیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی گذاریم امتیاز نفت اهواز را در لیگ یک به تاراج ببرند

نمی گذاریم امتیاز نفت اهواز را در لیگ یک به تاراج ببرند