مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-21سياسي

تشکیل شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مازندران


رییس کل دادگستری مازندران از تشکیل شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری استان خبر داد و گفت: دستگاه قضایی استان با تعیین قضات انقلابی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان مازندران برگزار شد.

حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری استان مازندران در این جلسه با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در آغاز سال، برای دو انتخابات پیش رو چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را مشخص کردند که این موارد باید مورد توجه ویژه مسؤولان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان قرار گیرد.

وی افزود: پر واضح است که تحقق این چهار راهبرد در فرایند انتخابات به عنوان حق الناس و امانت بر عهده مسؤولان، مستلزم برنامه ریزی و پیشگیری های لازم از بروز هرگونه جرم و تخلف است و این جلسه نیز در اجرای ماده 67 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و دستور العمل مصوب ابلاغی ریاست قوه قضاییه، تشکیل شده است.

رییس کل دادگستری مازندران بیان کرد: مسؤولان و دست اندرکاران امر انتخابات باید با ارزیابی انتخابات گذشته، علاوه بر حذف آسیب ها و تقویت نقاط قوت، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مازندران

تشکیل شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مازندران