مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:402023-07-31سياسي

مدیریت بحران استان تهران: مدیریت پدیده گردوغبار در استان یک موضوع ملی است


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر شناسایی چشمه های استانی و فرااستانی گردوغبار گفت: رسیدگی و مدیریت پدیده گردوغبار در استان تهران یک موضوع ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بعدازظهر امروز دوشنبه در حاشیه جلسه کمیته اضطرار پدیده گردوغبار استان تهران که در اداره کل مدیریت بحران استان تهران با حضور اعضای عضو ستاد برگزار شد، اظهار کرد: پدیده گردوغبار در استان تهران یک موضوع ملی است و نباید فقط به برگزاری جلسات بسنده شود.

  وی با بیان اینکه در حوزه تهدیدات گردوغبار ضروری است که چشمه های گردوغبار داخل استانی شناسایی شوند، گفت: با شناسایی این چشمه ها می توان راهکارهایی را ارائه داد.

  مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه چشمه های گردوغبار در استان های همجوار نیز از اهمیت ویژه برخوردار هستند، افزود: ضروری است که همفکری و گفتمان با استان های درگیر و استفاده از درس آموخته های این مناطق در خصوص مواجهه با گردوغبار در دستور کار اعضای کمیته قرار بگیرد.

  یزدی مهر عنوان کرد: نکته با اهمیت بعدی بررسی آسیب پذیری های استان از کشورهای همجوار است که می توان این موضوع را از طریق سازمان های مربوطه پیگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران استان تهران: مدیریت پدیده گردوغبار در استان یک موضوع ملی است

مدیریت بحران استان تهران: مدیریت پدیده گردوغبار در استان یک موضوع ملی است