مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-22سياسي

آقاتهرانی: مجلس پای کار لایحه عفاف و حجاب ایستاد


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای بررسی لایحه عفاف و حجاب دو کمیته قضایی و فرهنگی در کمیسیون قضایی مجلس تشکیل شد و حدود 1500 پیشنهاد دریافت کردیم.

- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای بررسی لایحه عفاف و حجاب دو کمیته قضایی و فرهنگی در کمیسیون قضایی مجلس تشکیل شد و حدود 1500 پیشنهاد دریافت کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی آقاتهرانی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: بعد از اغتشاشات سال گذشته بود که لایحه عفاف و حجاب مورد حملات بیگانگان قرار گرفت، اما الحمدالله مردم این مرز و بوم عفیف و پاکدامن و دلواپس آینده فرزندان خود هستند.

در ادامه این لایحه از دولت به مجلس ارسال و برای بررسی آن در مجلس وقت زیادی گداشته شد.

وی در ادامه اظهار کرد: مجلس با همتی که داشت پای کار ایستاد و لایحه مذکور به صورت اصل 85 مورد بررسی قرار گرفت که جا دارد از نمایندگان مردم در این رابطه تشکر کنم.

دو کمیته قضایی و فرهنگی در کمیسیون قضایی تشکیل شد و حدود 1500 پیشنهاد نمایندگان دریافت و از خارج از مجلس نیز نخبگان، حقوقدانان و فقهای شورای نگهبان پیشنهادات خود را ارائه کردند که اگر به صورت رسمی بارگذاری شود پس از بازگشت نمایندگان از حوزه انتخابیه مورد بررسی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقاتهرانی: مجلس پای کار لایحه عفاف و حجاب ایستاد

آقاتهرانی: مجلس پای کار لایحه عفاف و حجاب ایستاد