مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-13سياسي

بررسی مسائل مهم سیستان و بلوچستان با حضور رییس جمهور


نشست ویژه شورای راهبردی سیستان و بلوچستان با رییس جمهور برگزار و مسائل اساسی استان از جمله از جمله مشکل آب مردم سیستان، ریزگرد، مشکلات آموزشی در مناطق محروم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، نشست ویژه شورای راهبردی استان با رییس جمهور برگزار شد و مسائل اساسی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این نشست، اظهار داشت: در پی تاسیس شورای راهبردی سیستان و بلوچستان به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، همراهی و همدلی خوبی میان اعضای شورا برای پیگیری امور و مشکلات استان شکل گرفت که مایه امیدواری است.

آیت الله مصطفی محامی با بیان این که در استان سیستان و بلوچستان شاهد محرومیت های تاریخی و انباشت ترک فعل ها و سوء تدبیرها هستیم، عنوان داشت: با وجود خدمات فراوانی که در طول سال های پس از انقلاب اسلامی صورت گرفته متأسفانه برخی اقدامات لازم انجام نشده و بعضا کارها به کندی پیش می رود و خودتحریمی ها به واسطه برخی بی تدبیری ها و موانع قانونی وجود دارد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های استاندار سیستان و بلوچستان در دو جبهه مرکز برای جذب بودجه و داخل استان در جهت بسیج و به کارگیری مدیران، خاطرنشان کرد: سفر اخیر ریاست جمهوری مصوبات خوبی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مسائل مهم سیستان و بلوچستان با حضور رییس جمهور

بررسی مسائل مهم سیستان و بلوچستان با حضور رییس جمهور