مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:212023-08-21پزشكي

احکام جالب جایگزین حبس در آذربایجان غربی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار داشت: در ادامه روند صدور مجازات های جایگزین حبس در استان علیرضا بابایی بارزیل شعبه 113 کیفری 2 ارومیه در یک اقدام انسان دوستانه و با احراز شرایط قانونی، متهم پرونده را به جای شش ماه حبس به پرداخت دویست میلیون ریال به عنوان کمک هزینه خرید دستگاه های پرتو درمانی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان امید محکوم کرد.

رییس کل دادگستری استان ادامه داد: در حکمی دیگر شعبه 113کیفری 2 ارومیه متهم پرونده را با توجه به عدم سابقه کیفری و سایر شرایط قانونی به پرداخت 200میلیون ریال کمک هزینه خرید جهازیه برای نو عروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ارومیه به عنوان مجازات جایگزین شش ماه حبس محکوم کرد.

وی همچنین به دیگر مجازات جایگزین حبس صادره از همان شعبه 113 دادگاه کیفری 2 ارومیه نیز اشاره و گفت: در حکم جالب دیگری، رییس شعبه 113 دادگاه کیفری2 ارومیه، متهم پرونده را به خرید تلویزیون و تحویل آن به کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) جهت توزیع بین خانواده های نیازمند تا مبلغ 200میلیون ریال به جای مجازات6 ماه حبس محکوم نمود.

عتباتی در پایان گفت: روند صدور مجازات های جایگزین حبس که در محاکم سطح استان وجود دارد بسیار مایع خرسندی است چرا که این اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام جالب جایگزین حبس در آذربایجان غربی

احکام جالب جایگزین حبس در آذربایجان غربی