مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-21اقتصادي

مانده کل مطالبات گندم کاران ایلامی هزار و 183 میلیارد تومان است


سرپرست اداره غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: مانده کل مطالبات گندم کاران استان هزار و 183 میلیارد تومان است که در صورت تأمین اعتبار، پرداخت خواهد شد.

- علی رضایی سرپرست اداره غله و خدمات بازرگانی استان ایلام عصر دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: میزان کل خرید گندم در سال جاری 325 هزار تن بوده است.

وی با اشاره به اینکه مطالبات پرداختی کشاورزان بر مبنای قیمت واحد هر کیلو 11 هزار و 500 تومان بوده است، افزود: تاکنون 3 هزار و 558 میلیارد تومان از این مطالبات  معادل 98 درصدپرداخت شده است.

  سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام ادامه داد: مانده کل مطالبات گندم کاران استان هزار و 183 میلیارد تومان است که درصورت پرداخت ازطرف شرکت بازرگانی دولتی ایران مابقی مطالبات نیز پرداخت خواهد شد.

  رضایی با اشاره به اینکه تلاش مدیران سیلوها و عوامل خرید در پروسه خرید گندم قابل تقدیر است، خاطر نشان کرد: همچنین در این راستا تعداد 32 مرکز خرید تعاون روستایی به عنوان مباشر به صورت شبانه روز در خرید گندم با اداره غله همکاری می کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: میزان خرید گندم دراستان ایلام با توجه به اینکه در حوزه شمالی این خرید همچنان ادامه دارد، در سال جاری نسبت به سال گذشته 84 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانده کل مطالبات گندم کاران ایلامی هزار و 183 میلیارد تومان است

مانده کل مطالبات گندم کاران ایلامی هزار و 183 میلیارد تومان است