مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-19سياسي

اربعین ظهور اجتماعی دین است


معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) از حمایت دانشگاه از دانشجویان برای حضور در پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: - قزوین- معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) از حمایت دانشگاه از دانشجویان برای حضور در پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: اربعین ظهور اجتماعی دین است.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: در تعاریف سبک زندگی اسلامی می توان گفت مسیر اسلام در واقع همان مسیر حیات طیبه بوده که قرآن آن را عمل صالح، توأم با ایمان می داند که اهمیت این امر در جوامع اسلامی مخصوصاً در کشور ما دوچندان بوده و همواره در بیانات مختلف و چه بسا در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به آن اشاره شده است.

سبک زندگی اسلامی را می توان از جوانب و ابعاد مختلفی مورد تحلیل و بررسی قرار داد اما اگر بخواهیم این امر حیاتی را در بزرگترین رویداد جوامع اسلامی یعنی اربعین بررسی کنیم بی شک به نکات مختلفی در بعد اجتماعی و فردی دست خواهیم یافت که اگر هریک از این عناوین را سرلوحه زندگی اسلامی قرار دهیم همواره را درست رسیدن به تمدن اسلامی را طی خواهیم کرد.

حال با توجه به اهمیت حماسه بزرگ اربعین به ویژه در عرصه تربیتی و سبک زندگی آنچه که در این بین از اهمیت ویژه ای برخوردار است حضور نسل جوان در این حماسه برای بهره مندی از ابعاد مختلف تربیتی این حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین ظهور اجتماعی دین است

اربعین ظهور اجتماعی دین است