مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-07اقتصادي

افزایش کیفیت بنزین کمیت را تحت تاثیر قرار می دهد


مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی فارس گفت: تنها 40 درصد میزان بنزین مصرفی استان از پالایشگاه شیراز تامین می شود و افزایش کیفیت بنزین کمیت را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسدالله طاهری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رشد بالای مصرف بنزین در استان فارس گفت: طی چهار ماه گذشته 940 میلیون لیتر بنزین در فارس مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد رشد مصرف داشته ایم.

وی افزود: در بین 37 شهرستان استان فارس فیروزآباد به واسطه اینکه محور جنوبی است با رشد 37 درصدی و آباده نیز به عنوان محور شمالی با رشد 19 درصدی بیشترین میزان مصرف را به خود اختصاص داده اند.

  او ادامه داد: همچنین در بازه زمانی 4 ماهه امسال بیش از 772 میلیون لیتر نفت گاز مصرف شده که 10 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

طاهری با بیان اینکه تنها 40 درصد مصرف بنزین استان فارس از طریق پالایشگاه شیراز تامین می شود، گفت: مابقی نیاز استان از بندعباس با تاکر و مشکلات خاص خود به فارس منتقل می شود لذا افزایش ویفیت بنزین کمیت را تحت تاثیر قرار می دهد ضمن اینکه بنزین فعلی به لحاظ کیفی مشکلی ندارد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی فارس همچنین در ارتباط با تامین سوخت هواپیماها در چهار فرودگاه شیراز، لارستان، لامرد و جهرم گفت: طی چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کیفیت بنزین کمیت را تحت تاثیر قرار می دهد

افزایش کیفیت بنزین کمیت را تحت تاثیر قرار می دهد