مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-11سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: برخی به دنبال تطهیر دولت های اهانت کننده به قرآن کریم هستند


امام جمعه قم از اهانت های مجدد به قرآن کریم در سوئد و دانمارک یاد کرد و گفت: برخی در داخل کشور به دنبال تطهیر دولت های پشتیبان این جنایت هستند و می گویند که این جریانات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه 20 مرداد که در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به سخنی از امام علی(ع) ثمره دین داری را تقوا پرهیزکاری دانست و اظهار کرد: افراد متقی در جریان اهانت دشمن به قرآن به میدان آمدند و توطئه دشمن را ناکام گذاشتند.

وی تکذیب انبیای الهی، عدم توجه به تعالیم آنان، بی توجهی به یاد خدا، مبتلا شدن به ظلم و ستم و بدعت گذاری در دین را از موانع رسیدن به سعادت دانست و گفت: ظلم در مقابل عدالت است و علامه طباطبایی در تفسیر المیزان در رابطه با ظلم می گوید که زشتی گناهان به خاطر مقدار ظلمی است که در آن گناهان وجود دارد و هرچه ظلم آن گناه بیشتر باشد آن گناه زشت تر است.

امام جمعه قم با اشاره به شهادت امام سجاد (ع)، از شهادت ایشان در سن 23 سالگی و امامت ایشان در کربلا و روز عاشورا یاد کرد و گفت: ایشان طی 35 سال امامت با سختی ها مختلفی روبرو شدند اما هیچگاه دست از تلاش برنداشتند.

   وی از اهانت های مجدد به قرآن کریم در سوئد و دانمارک یاد کرد و گفت: برخی در داخل کشور به دنبال تطهیر دولت های پشتیبان این جنایت هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: برخی به دنبال تطهیر دولت های اهانت کننده به قرآن کریم هستند

آیت الله حسینی بوشهری: برخی به دنبال تطهیر دولت های اهانت کننده به قرآن کریم هستند