مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:452023-07-30فرهنگي

جدیدترین خبر از جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان


سامانه سی وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان تا پایان مردادماه پذیرای ثبت نام آثار متقاضی در این دوره از جشنواره خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، متقاضیان حضور در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از ابتدای مرداد با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی های www.

icff.

ir یاhttps://portal.

icff.

ir و انتخاب گزینه ثبت نام در جشنواره می توانند نسبت به ثبت نام آثار خود طبق فراخوان اعلام شده اقدام کنند و این فرآیند تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

به منظور حفظ آیین نامه و روند حرفه ای برگزاری جشنواره، مهلت ثبت نام نهایی متقاضیان حضور در سی وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان تنها تا پایان مرداد ماه بوده و این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

متقاضیان حضور در سی وپنجمین جشنواره در صورت نیاز به ارتباط با دبیرخانه جشنواره می توانند به نشانی خیابان ولی عصر، نرسیده به ایستگاه توانیر، نبش خیابان لنکران، پلاک 2454 طبقه پنجم مراجعه و یا با شماره تلفن های: 88194235 – 88194248 تماس حاصل نمایند.

دوره سی و پنجم جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در مسیر تحقق اخلاق، آگاهی، امید و تلاش برای پرورش و رشد نسلی آینده ساز، متعهد، مومن و پیشرو در 2 بخش رقابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین خبر از جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان

جدیدترین خبر از جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان