مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-03اقتصادي

کمبود زیرساخت های فرهنگی در یزد/14سال انتظار برای تالار مرکزی شهر


کمبود فضاهای فرهنگی در شرایطی در استان یزد احساس می شود که یکی از مجهزترین مجموعه های فرهنگی کشور 14 سال در انتظار بهره برداری است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها - سمیه گلابگیریان: فضاهای فرهنگی یکی از نیازهای مبرم جامعه هم برای جامعه هنرمند و هم مخاطب است و در حال حاضر کمبود آنها خلأ بزرگی را در محیط اجتماعی جامعه یزد ایجاد کرده است.

محدود بودن فضاهای فرهنگی در استان و شهر یزد یکی از معضلاتی است که همواره مورد انتقاد شهروندان یزدی قرار دارد چرا که باعث شده اوقات فراغت جوانان به سمت و سویی نادرست سوق یابد.

افزایش وزن و ابتلا به انواع و اقسام بیماری ها نشأت گرفته از گذراندن اوقات فراغت یزدی ها در رستوران ها و کافه ها است در حالی که اگر فضاهای فرهنگی با شرایط و برنامه های مناسب ایجاد شود قطعاً جایگزین شده و در سلامت فردی و اجتماعی جامعه نیز مؤثر خواهد بود.

بحران خانواده های یزدی با کمبود فضاهای فرهنگی یکی از شهروندان یزدی با اشاره به اینکه فرزندانمان با بحران فضاهای فرهنگی در یزد مواجه هستند، افزود: فضای فرهنگی مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت یا استفاده از خدمات فرهنگی در یزد وجود ندارد.

سیما منتظری ادامه داد: استقبال بالا از فضای کتابخانه مرکزی است که بهره برداری از آن سال ها به طول انجامید نشان می دهد که یزدی ها تشنه فضاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود زیرساخت های فرهنگی در یزد/14سال انتظار برای تالار مرکزی شهر

کمبود زیرساخت های فرهنگی در یزد/14سال انتظار برای تالار مرکزی شهر