مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 21:312023-08-07سياسي

استاندار تهران: دبیرخانه دائمی ستاد اربعین تشکیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، جلسه اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم دلدادگان حسینی به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه استان تهران، سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، سردار محمدیان، حجت الاسلام قاضی عسکر تولیت حرم عبدالعظیم حسنی(ع)، معاونین و مدیران کل استانداری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

فخاری در این جلسه اظهار کرد: این جلسه با هدف مرور برای ظرفیت پذیرش جمعیت بزرگ دلدادگان حسینی در مراسم اربعین می باشد.

  وی ادامه داد: امسال همچون سال های گذشته دو مسئولیت هم به عنوان ستاد نجف و هم جاماندگان اربعین حسینی داریم که باید پشتیبانی و پوشش داده شود و دستگاه های زیادی درگیر خدمات رسانی، پشتیبانی و تامین امنیت این مراسم بزرگ می شوند.

  استاندار تهران با اشاره به لزوم مردمی سازی مراسم دلدادگان اربعین حسینی عنوان کرد: وقتی مردم مشارکت می کنند، پاسخگویی بهتری صورت می گیرد و اگر وجه مردمی تقویت شود باید در الگوی رفتاری خود تغییر ایجاد کنیم که در این راستا ائمه جماعات و شوراهای همیاری محلات باید نقش آفرینی کنند.

    فخاری سپس گفت: مواردی که قابلیت مردمی سازی در این مراسم دارد، تفکیک و مشخص شود تا تکالیف مجموعه های دولتی نیز مشخص تر شود؛ تنوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: دبیرخانه دائمی ستاد اربعین تشکیل می شود

استاندار تهران: دبیرخانه دائمی ستاد اربعین تشکیل می شود