مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-12سياسي

آیت الله فلاحتی: همواره پیگیر معضل پسماند گیلان هستم


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مسؤولین در پاسخ به اصحاب رسانه سعه صدر باید داشته باشند، گفت: یکی از موضوعاتی که همواره پیگیر آن بودم بحث پسماند استان بود که در چند وقت اخیر اقداماتی انجام شده ولی کافی نیست و باید کارها مستمر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارس فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی صبح امروز در نشست با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان و مدیران خبرگزاری ها با بیان اینکه رسانه ها دیدبان های بیدار ملت هستند، اظهار کرد: اگر رسانه ها اهل نوشتن حقایق و آگاه سازی نباشند ممکن است برخی مدیران، خطاهایی کنند که به ضرر مردم هم باشد ولی باید خبرنگار حقیقت جو و بیان گر حقیقت باشد.

  وی با بیان اینکه نظام سلطه متوجه شده که باید امپراطوری رسانه تشکیل دهند تا به قدرت برسند، گفت: در دنیا بعضا اتفاقات بزرگی رخ می دهد ولی هیچ کس از آن رویداد با خبر نمی شود ولی کوچکترین رویداد را در بوق و کرنا می کنند و آن را بزرگترین مشکل دنیا وانمود می کنند.

  نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه رسانه ها و خبرنگاران از بی مهری مسؤولین ناراحت نشوند، افزود: رسانه ها نباید از صحبت های مسؤولین دلخور شوند و باید نقدهای سازنده خود را انجام دهند تا خدمات دهی گسترش یابد و باید رسانه ها علاوه بر سعه صدر، در بحران ها و شرایط ویژه به نظام و اسلام فکر کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله فلاحتی: همواره پیگیر معضل پسماند گیلان هستم

آیت الله فلاحتی: همواره پیگیر معضل پسماند گیلان هستم