مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:212023-08-14سياسي

پشت پرده جنایت تروریستی شاهچراغ آمریکا و صهیونیزم است


در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان شد: دست های پشت پرده صهیونیزم و آمریکای کینه توز و به وجود آورنده داعش، در این اقدام ستمکارانه نادیده گرفته نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی حمله تروریستی به شاهچراغ، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) علیه السلام بار دیگر موجب داغدار شدن دل های محبان اهل بیت -علیهم السلام- شد.

این جنایت، گرچه به حسب اطلاعات رسیده به دست مزدوران داعشی حادث شد؛ اما دست های پشت پرده صهیونیزم و آمریکای کینه توز و به وجود آورنده داعش، در این اقدام ستمکارانه نادیده گرفته نخواهد شد.

عاشورا مبدأ و مقصد ملت حسینی ایران است و این تحرکات زبونانه و خباثت آمیز، ملت ما را از حرکت ظلم ستیزانه خود باز نخواهد داشت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکوم کردن جنایت تروریستی در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ایران، از مسئولان اطلاعاتی و امنیتی کشور می خواهد، قاطعانه ریشه ها و شبکه های وابسته به تروریست ها را شناسایی و به سزای اعمالشان برسانند و چون گذشته در مجاهدت های خاموش خود، نابودکننده برنامه های دشمنان اسلام و ایران باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده جنایت تروریستی شاهچراغ آمریکا و صهیونیزم است

پشت پرده جنایت تروریستی شاهچراغ آمریکا و صهیونیزم است