مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-22اجتماعي

معرفی شرکت های پتروشیمی ماهشهر به مراجع قضایی


رییس اداره حفاظت محیط زیست ماهشهر گفت: به دلیل آلودگی هوا و مرگ ومیر ماهیان در ماهشهر و بندر امام، واحدهای آلاینده و شرکت های پتروشیمی ماهشهر به مراجع قضایی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایرج سلیمانی با اعلام این خبر بیان کرد: اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندر ماهشهر به صورت شبانه روزی اقدام به پایش نقاط مختلف در سطح شهر و همچنین صنایع مستقر در شهرستان می کند.

وی با بیان اینکه در این پایش ها صنایع واقع در مناطقی که بو استشمام شده به صورت دقیق تر بررسی شدند، ادامه داد: پس از بررسی و مشخص شدن نقاط آلوده، برای تعدادی از صنایع اخطاریه صادر شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندر ماهشهر گفت: این اداره از شرکت های پتروشیمی به دلیل ایجاد آلودگی هوا و همکاری نکردن با کارشناسان حفاظت محیط زیست برای پایش و بازرسی شکایت کرد و این واحدها به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: برای یکی از شرکت های مستقر در شهرک صنعتی بندر ماهشهر نیز توسط دادستان شهرستان حکم پلمب صادر شد.

سلیمانی ضمن قدردانی از دادستان های شهرستان بندر ماهشهر و بندر امام به دلیل حمایت از محیط زیست و سلامت شهروندان و همکاری با اداره حفاظت محیط زیست برای برخورد با واحدهای آلاینده، بیان کرد: اداره حفاظت محیط زیست به همراه دادستان بندر ماهشهر و دادستان بندر ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی شرکت های پتروشیمی ماهشهر به مراجع قضایی

معرفی شرکت های پتروشیمی ماهشهر به مراجع قضایی