مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-12بين الملل

فیلترینگ برای گردشگران را دراماتایز نکنیم


معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با بیان این که نهایی کردن قرارداد تعرفه ترجیحی با کشورهایی همچون اندونزی، سوریه، ونزوئلا و نیکاراگوئه و چندین کشور آفریقایی در حال انجام است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهدی صفری در گفت وگوی خود با ایسنا با اعتقاد بر این که ما در ایران، سالانه ظرفیت پذیرش 6 میلیون گردشگر سلامت را داریم، گفت: باید در روند پذیرش گردشگر سلامت تغییراتی ایجاد کنیم به نحوی که  دست دلال ها قطع و جلوی برخی از سوء استفاده ها در این حوزه گرفته شود تا بتوانیم خدمات بهتری به گردشگران سلامت ارائه دهیم.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه که برخلاف برخی نظرها اعتقاد ندارد محدودیت های اعمال شده در حوزه اینترنت در کشور یکی از مشکلات اصلی گردشگران خارجی است، یکی از مشکلات مهم کشور در حوزه گردشگری را نبود هتل های مناسب برای ارائه خدمات به گردشگران می داند.

گفت وگوی ایسنا با معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه به شرح زیر است:  ظرفیت های خوبی در کشورهایی همچون اوگاندا، کنیا و زیمبابوه برای کشت فراسرزمینی وجود دارند.

آیا برنامه ریزی جدی در کشور برای استفاده از این ظرفیت وجود دارد؟ با توجه به این که رییس جمهور اخیرا به این کشورها سفر کرده و رایزنی هایی بین مقامات ایران و این کشورها در این ارتباط انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلترینگ برای گردشگران را دراماتایز نکنیم

فیلترینگ برای گردشگران را دراماتایز نکنیم