مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-04سياسي

پیگیر تسریع در احداث راه آهن بوشهر و حل مسئله «ته لنجی» هستیم


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با جدیت و با استفاده از همه ظرفیت ها پیگیر تسریع در احداث راه آهن بوشهر و حل مسئله «ته لنجی» هستیم.

- بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با جدیت و با استفاده از همه ظرفیت ها پیگیر تسریع در احداث راه آهن بوشهر و حل مسئله ته لنجی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری صبح جمعه در جمع مردم در مسجد توحید بوشهر اظهار داشت: مساجد باید پایگاهی برای ارتباط مردم و مسئولین باشد تا مسائل مردم شنیده و جهت حل آن تلاش شود.

وی افزود: بنده به عنوان وکیل مردم در کنار مردم نسبت به مسئولین مطالبه گر هستم اما در ابتدا تلاش دارم تا به مدیران کمک کنم.

جمیری در پاسخ به سوال یکی از شهروندان در مورد آخرین وضعیت راه آهن شیراز-بوشهر اظهار داشت: موضوع راه آهن همواره مطالبه مردم بوده و مسئولان در سطح ریاست جمهور و ریاست مجلس در حضور عموم مردم قول پیگیری داده اند.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم پروژه راه آهن بوشهر را یک موضوع ملی دانست و اظهار داشت: بارها در رایزنی ها با مسئولان این نکته را یادآور شدیم که نباید به این پروژه نگاه منطقه ای کرد زیرا نفع آن به همه کشور می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر تسریع در احداث راه آهن بوشهر و حل مسئله «ته لنجی» هستیم

پیگیر تسریع در احداث راه آهن بوشهر و حل مسئله «ته لنجی» هستیم