مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-01سياسي

اتصال به مکتب امام حسین (ع) باعث پیشرفت جمهوری اسلامی شده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: اتصال به مکتب امام حسین (ع) و تفکر حسینی میان پیروانش باعث شده که انقلاب اسلامی ایران پیشرفت چشمگیری در وجوه مختلف و با سرعت بالاتری از سایر حکومت ها داشته و در افق های بلند ظاهر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ظهر امروز در آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در سنندج اظهار کرد: پیامبر اسلام که برای هدایت انسان مورد توهین و ناسزا قرار می گرفت اما مجاهدانه و دلسوزانه قدم برداشت و اکنون 14 قرن بعد از انقلاب رسول اکرم، یک وجهه دیگری از این اتفاق را در انقلاب اسلامی می بینم که ابرقدرت ها و استکبارگران را به چالش می کشیم.

وی اضافه کرد: اتصال به مکتب امام حسین (ع) و تفکر حسینی میان پیروانش باعث شده که انقلاب اسلامی ایران پیشرفت چشمگیری در وجود مختلف و با سرعت بالاتری در  از سایر حکومت ها داشته باشد و در افق هایی ظاهر شویم که کسی فکرش را نمی کرد، بتوان در چند دهه به این نقطه برسیم.

رمضانی خطالب به جهادگران حاضر در این رزمایش گفت: شما جهادگران باید در زمینه های مختلف جهاد سیاسی فرهنگی و اقتصادی فعالیت داشته باشید و به خصوص اینکه امروز در عرصه فرهنگی به چالش کشیده شده ایم و دغدغه سکاندار انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال به مکتب امام حسین (ع) باعث پیشرفت جمهوری اسلامی شده است

اتصال به مکتب امام حسین (ع) باعث پیشرفت جمهوری اسلامی شده است