مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-07ورزشي

10 زمین چمن مصنوعی در کرمانشاه افتتاح می شود


رییس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از آماده سازی 10 زمین چمن مصنوعی در سطح استان برای افتتاح در هفته دولت خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از آماده سازی 10 زمین چمن مصنوعی در سطح استان برای افتتاح در هفته دولت خبر داد.

امین کنجدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرایی شدن بخشی از مصوبات سفر رییس جمهوری به استان در حوزه ورزش، اظهارکرد: یکی از این مصوبات احداث 20 زمین روباز مینی چمن مصنوعی در شهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو بود.

وی از آماده افتتاح بودن تعدادی از این زمین ها خبرداد و گفت: در حال حاضر در شهرستان اسلام آبادغرب پنج زمین چمن مصنوعی در روستاهای چقاکبود، قلعه هرسم، کندهر، محله شهرستانی و کمربندی این شهر آماده افتتاح است.

رییس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین زمین چمن مصنوعی سه روستای ریجاب، سرچقا و تختگاه حسین سلطان درشهرستان دالاهو نیز آماده افتتاح شده است.

وی رقم صرف شده برای هرکدام از این زمین ها را حدود یک و نیم میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: 12 زمین چمن مصنوعی دیگر در این دو شهرستان هم تا پایان سال مالی 1402 درصورت تخصیص اعتبار آماده بهره برداری خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 زمین چمن مصنوعی در کرمانشاه افتتاح می شود

10 زمین چمن مصنوعی در کرمانشاه افتتاح می شود