مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-04سياسي

وزارت نیرو خسارات افت ولتاژ برق را جبران کند


لازم است موضوع افت ولتاژ برق در چاروسا رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام علی حیدر حیدرخواه در خطبه های نماز جمعه عنوان کرد: نماز جمعه قرارگاه ایمان و بصیرت در جنگ نرم و جهاد تبیین است و از مهمترین برکات انقلاب اسلامی است که در منطقه ما نیز تاثیرات و برکات مهمی از جمله گسترش و تحکیم معنویت در بین مردم و مؤمنین بود.

وی بیان کرد: یاد و خاطره امام و شهدا مخصوصا شهدای محراب را که نماز جمعه از ثمرات خون آنهاست گرامی میداریم و از همه برادران و خواهران عزیزی که عاشقانه و با اخلاص در اقامه نماز جمعه تلاش می کنند تقدیر و تشکر میکنیم.

حیدرخواه با انتقاد شدید از افت ولتاژ برق در چاروسا تصریح کرد: در اوج گرمای تابستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دولت خدمتگزار که علیرغم افزایش مصرف انرژی مخصوصا برق خاموشی ها را کاهش دادند از مردم امید است جهت مصرف بهینه و صرفه جویی در این ایام  همکاری لازم را داشته باشند.

امام جمعه قلعه رییسی یادآور شد: همچنین از مسؤلان مخصوصا وزارت نیرو انتظار می رود که نسبت به خسارت های که در اثر نوسانات برق به مردم وارد می شود اقدامات لازم را جهت جبران انجام دهد.

وی به روز خبرنگار اشاره و با تبریک این روز تاکید کرد: خبرنگاری یکی از مهمترین شغل ها و حساس ترین مسئولیت های اجتماعی است و امروز در جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نیرو خسارات افت ولتاژ برق را جبران کند

وزارت نیرو خسارات افت ولتاژ برق را جبران کند