مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 15:252023-07-26بين الملل

نمایش 27 موتور «فالکون هوی» قبل از پرتاب


شرکت اسپیس ایکس تصویری از 27 موتور مرلین موشک فالکون هوی را در آستانه پرتاب(امروز 26 ژوییه) این موشک به اشتراک گذاشته است.

- شرکت اسپیس ایکس تصویری از 27 موتور مرلین موشک فالکون هوی را در آستانه پرتاب(امروز 26 ژوییه) این موشک به اشتراک گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، یک عکس جدید از اسپیس ایکس، هیبت مخوف موتورهای موشک فالکون هوی(Falcon Heavy) را در حالت افقی نشان می دهد.

این موشک قرار است امروز چهارشنبه 26 ژوییه به وقت منطقه زمانی شرقی(صبح پنجشنبه به وقت ایران) ماموریتی موسوم به Jupiter 3/EchoStar 24 را به فضا ببرد که طی آن بزرگترین ماهواره ارتباطی خصوصی جهان را به مدار زمین ثابت خواهد برد.

شرکت اسپیس ایکس قبل از پرتاب این ماموریت، سه تقویت کننده آن را در آشیانه Complex-39A در مرکز فضایی کِنِدی ناسا در فلوریدا به هم متصل کرده است.

اکنون نیز عکسی را در حساب توییتر خود منتشر کرده که نمای نزدیکی از 27 موتور موشک فالکون هوی موسوم به مرلین(Merlin) را نشان می دهد.

موتورهای فالکون هوی در مجموع قادر به تولید بیش از پنج میلیون پوند نیروی رانش در هنگام بلند شدن هستند و می توانند تقریباً 60 هزار پوند محموله را به مدار زمین ثابت(زمین آهنگ) پرتاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش 27 موتور «فالکون هوی» قبل از پرتاب

نمایش 27 موتور «فالکون هوی» قبل از پرتاب