مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 20:252023-08-05اجتماعي

مردم آباده قربانی وعده های به تعویق افتاده مسئولین+ فیلم


اسفندماه سال گذشته بود که مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان فارس وعده ترمیم و شروع عملیات روکش آسفالت جاده آباده_خسروشیرین را در فروردین 1402 داد اما این جاده همچنان قربانی می گیرد و استاندار فارس نیز این وعده را تا فروردین 1403 به تعویق انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آباده، مدت هاست مردم آباده و خسروشیرین گلایه زیادی از خرابی و چاله های فراوان جاده بین این دو منطقه دارند، چرا که وضعیت نابسامان این جاده جان خیلی از عزیزانشان را به خطر انداخته است و یا گرفته است.

آزادراه اصفهان شیراز به زودی به بهره برداری می رسد و جاده آباده خسروشیرین نیز به دلیل اینکه متصل کننده شهر آباده به این آزادراه می باشد مطمئنن به یکی از جاده های مواصلاتی مهم شهرستان تبدیل خواهد شد.

چاله های فراوان این جاده که بهتر است نام آن ها را گودال بگذاریم باعث ترکیدگی لاستیک ها و به سبب آن واژگونی ماشین های زیادی شده است.

بهمن ماه سال گذشته بود که بعد از شرکت فرماندار آباده در یک جشنواره برفی در روستای خسروشیرین و مشاهده خرابی های زیاد این جاده، وی عزم جدی خود برای پیگیری ترمیم این جاده را طی مصاحبه ای اعلام کرد.

چندی بعد در اسفندماه سال 1401 مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان فارس در سفری به شهرستان آباده از این جاده بازدید کرد و وعده شروع عملیات روکش آسفالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آباده قربانی وعده های به تعویق افتاده مسئولین+ فیلم

مردم آباده قربانی وعده های به تعویق افتاده مسئولین+ فیلم