مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-01پزشكي

خروج کیست 13 سانتیمتری از شکم بانوی 17 ساله در بیمارستان پورسینای آشخانه


در عملی موفقیت آمیز، کیست 13 سانتیمتری تخمدان، زیر نظر پزشک متخصص زنان و زایمان از شکم بانوی 17 ساله در بیمارستان پورسینای آشخانه خارج شد.

- ایسنا/خراسان شمالی در عملی موفقیت آمیز، کیست 13 سانتیمتری تخمدان، زیر نظر پزشک متخصص زنان و زایمان از شکم بانوی 17 ساله در بیمارستان پورسینای آشخانه خارج شد.

دکتر گنابادی در گفت و گو با ایسنا، جزییاتی از این جراحی را تشریح و بیان کرد: خانم 17 سال متأهل با علائم درد شکمی شدید که در 6 ماه قبل با تشخیص کیست تخمدان درگیر بود، جهت درمان مراجعه کرد و پس از تشخیص و سونوگرافی اورژانسی، کیست تخمدان 13 سانتیمتری وی تشخیص داده شد.

وی با بیان اینکه این کیست دارای چسبندگی کامل به تخمدان راست و بخشی از لوله رحمی راست بود، ادامه داد: این خانم در بیمارستان پورسینای آشخانه تحت عمل جراحی قرار گرفت و این کیست خوشبخاته بدون آسیب به تخمدان و لوله رحمی کاملا خارج شد.

این پزشک متخصص زنان و زایمان با اشاره به اینکه چسبندگی لوله رحمی احتمال بارداری را کاهش می دهد، اعلام کرد: این خانم جوان قصد بارداری داشت و خوشبختانه با این عمل موفق، مشکلی در بارداری نخواهد داشت.

دکتر گنابادی عنوان کرد: کیست های تخمدان در صورت درمان نشدن عوارض خطرناکی به همراه خواهند داشت، به صورتیکه کیست های بزرگ دچار چرخش می شوند و به همراه چرخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج کیست 13 سانتیمتری از شکم بانوی 17 ساله در بیمارستان پورسینای آشخانه

خروج کیست 13 سانتیمتری از شکم بانوی 17 ساله در بیمارستان پورسینای آشخانه